تفاوت در نوع  ذائقه غذایی در کشورهای مختلف سبب گوناگونی در پخت غذا گردیده است.

پیتزا از جمله غذاهایی است که در کشورهای مختلف با روش های متفاوتی طبخ می گردد. لذا همین تغییر در پخت سبب می شود که از دستگاه های متنوعی استفاده گردد.

فر پیتزا آونی:

فرهای آونی اصولا برای پخت پیتزا ایتالیایی کاربرد دارند و باعث افزایش طعم بهتری در پیتزا می شوند، دستگاه های آونی از لحاظ مقایسه در طعم پیتزا همانند نان های ماشینی و تنوری هستند، به همین خاطر همیشه طعم پیتزا در فر های آونی بهتر از فر های دیگر است. پیتزای ایتالیایی به دلیل داشتن خمیر نازک باید بر روی سنگ طبخ شود، به همین خاطر یک تکه بودن سنگ کف فر ( GGF Italy ) سبب افزایش کیفیت در پخت می باشد. در انواع فرهای نا مرغوب سنگ کف دستگاه به صورت خشتی می باشد که این مورد، سبب افزایش حرارت از درزهای قسمت خشتی می شود که سبب سوختگی کف پیتزا در این قسمت ها می شود.

در فرهای پیتزا GGF Italy می توان در هر ساعت تا 100 پیتزا سرو کرد ( مدل بزرگ ) و این قابلیت را نیز داریم که در مواقع لزوم تا 2 دستگاه را نیز بر روی هم نصب کنیم.

فر پیتزا گردان:

فر پیتزا گردان نیز دارای سنگ یک تکه در کف می باشند که مناسب برای پخت پیتزا ایتالیایی می باشند، اما برای استفاده از این نوع فر ( Morelloforni ) باید فضای بیشتری از رستوران را برای پخت اشغال کرد. این نیز نباید فراموش شود که کیفیت و ظرفیت پخت این نوع فر بالاتر بوده و در ساعت تا 270 پیتزای لذیذ را برای شما پخت می نماید. اما به دلیل داشتن ظاهری جذاب و صفحه گردان باعث جلب توجه مشتریان به خود بوده که این خود قابل اهمیت می باشد.

تنها تفاوت اساسی فر های آونی گردان با آونی صندوقی در این است که به هیچ وجه نمی توان این دستگاه را ارتقا داد و در همان فضا دستگاه دوم را نیز نصب کرد.

فر پیتزا ریلی:

شاید بتوان گفت که فرهای پیتزای ریلی، متداول ترین نوع فر پیتزا در دنیا می باشند که از این نوع فر بیشتر برای پخت پیتزاهای آمریکایی استفاده می گردد. اما سادگی در استفاده از این فر سبب گردیده تا نیاز کافرمایان به کارگران پیتزا پز را به حداقل برساند.

این نوع فرها (Lincoln –Xlt  )  نیز قابلیت ارتقا به تعداد بیشتر را نیز دارد. به این صورت که تا 3 دستگاه را می توان بر روی هم نصب کرد.

توان پخت این دستگاه از مدل 80 تا 180 در ساعت متنوع است. که با توجه به امکان نصب تا 3 دستگاه بر روی هم، این ظرفیت تا 3 برابر قابل افزایش است. لازم به ذکر است که ظرفیت پخت به حرارت و زمان نیز بستگی دارد. هر چه زمان پخت را بیشتر کنیم،  حرارت را کمتر، پیتزایی با کیفیت بهتر خواهیم داشت. پس تعداد بالا از کیفیت و طعم خوب غذای ما کم می کند.

در صورت نیاز به مشاوه حضوری و دریافت اصل کاتالوگ ها درخواست خود را اعلام فرمائید.

علی ایروانی

1391/07/01

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *