شاهکاری در فرمت فشرده

• در یک نگاه

BW4C آخرین و جدید ترین شاهکار شرکت ترموپلن است. دستگاهی با راه حل های خلاقانه و ترکیبی از ویژگی های خاص. این دستگاه تنها به اندازه عرض یک ورق A4 یعنی 228 میلی متر عرض دارد.

• نیاز شما چیست ؟

از یک کیوسک کوچک TAKEAWAY گرفته تا یک فست فود زنجیره ای یا یک بیکری یا کافه یا یک هتل یا یک اتاق کنفرانس ترموپلن نیاز شما را بر آورده می کند. BW4C به شما در ساعت 180 شات اسپرسو، 120 لیوان قهوه، 100 لیوان کاپوچینو و 90 لیوان چای می دهد.

• طراحی دستگاه

این دستگاه ساخت کشور سوییس است. طراحی کوچک دستگاه BW4C (CTM) یکی از نقاط قوت این سری دستگاه است. ابعاد دستگاه 646*600*228 است. هیچ لبه تیزی در دستگاه مشاهده نمی شود. رنگ استاندارد دستگاه به طور پیش فرض آلومینیومی است و لی رنگ بدنه های کناری و پشتی دستگاه با توجه به سفارش مشتری و چارت رنگی RAL قابل تغییر و سفارش است.
صفحه نمایش دستگاه لمسی است و ضخامت آن تنها 3 میلی متر است. شما می توانید صفحه نمایش را قفل کنید و به راحتی آن را تمییز نمایید. (SCREEN LOCK)

این مدل از دستگاه اسپرسو ترموپلن دارای دو محفظه قهوه است که هرکدام ظرفیتی معادا 1 کیلوگرم دارند همچنین شما میتوانید در صورت درب محفظه ها را قفل کنید. جنس بدنه محفظه ها قهوه از پلاستیک بادوامی است که به راحتی در ماشین های ظرفشویی قابل شست و شو است.

پنل خروجی نوشیدنی از 85 میلی متر تا 175 میلی متر قابل تنظیم است که با توجه به ارتفاع لیوان شما کار را برای شما راحت می کند. دستگاه دارای 4 پایه است که هر کدام 57 میلی متر اند و در صورت تمایل مشتری با پنلی می توان پایه ها را پنهان کرد.
سیستم تهویه دستگاه از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش در پشت دستگاه در قسمت اتصالات الکترونیکی که سیستم خودکار خنک کننده دارد و یک بخش در جلوی دستگاه. هر دو بخش هوای گرم را از خروجی تعبیه شده در قسمت بالای پشت دستگاه به بیرون منتقل می کندد. وجود درچه هایی تعبیه شده در زیر محفظه قهوه از جمع شدن هوای گرم در زیر محفظه ها جلوگیری میکند.

• چه مدلی انتخاب می کنید؟

CTM یا CTM P F RS ؟ بسته به نیاز شما اپشن های مختلفی تعبیه شده است که می توانید انتخاب کنید. ساده ترین مدل CTM به شما قهوه ( C ) ، شیر ( M ) و چای ( T ) می دهد. شما در صورت نیاز می توانید محفظه پودر ( P ) ، یخچال نگهداری شیر ( RS ) ، محفظه نگهداری سیروپ ( F ) را در مدل انتخاب خود داشته باشید. همچین به عنوان یک دستگاه تکمیل کننده شرکت ترموپلن یک گرم کن لیوان نیز به ابعاد 483*490*246 که ظرفیتی معادل 100 تا 150 لیوان دارد تعبیه کرده است.

محفظه پودر (POWDER) عرضی معادل 92 میلی متر و ظرفیتی معاد 2 کیلو گرم دارد. در مدل محفظه پودر دار شما به راحتی تنها با لمس یکه ایکون نوشیدنی شکلاتی خود همراه با فوم خامه تحویل می گیرید. شست و شوی این محفظه می تواند به صورت هفته ای باشد. محفظه سیروپ 4 طمع مختلف ظرفیت دارد و عرض آن 170 میلی متر است.

در مدل های PF RS شما می توانید نمام نوشیدنی های قهوه، شیر، شکلات را همراه با طمع های مختلف بسته به سیروپ های موجود در محفظه داشته باشید.

– در مدل هایی که یخچال شیر دارند باید به این نکته توجه شود که طول شلنگ شیر نهایتا 120 سانتی متر و قطر آن 8.5 میلی متر است. همچنین خروجی آب نهایتا 1 متر می تواند دور تر از دستگاه باشد.

• سیستم مدولار

کل سیستم تولید قهوه دستگاه از دو ماژول تشکیل شده است. که در صورت نیاز به تعمیر و یا جایگزینی این دو ماژول قابل تعویض است. این طراحی منجر به تولید کمترین وقفه در کار دستگاه می شود.

• تکنولوژی فوم شیر

نزدیک به 40 دهه شرکت ترموپلن سیستم فوم گیری خودا را بهبود بخشیده است تا امروز توانسته به تکنولوژی فوم سرد شیر دست پیدا کند. یخچال شیر دستگاه هوشمند است و سنسوری در آن تعبیه شده است که از اتمام ناگهانی شیر و وقفه در کار جلوگیری میکند. این سیستم با دو پیغام LOW و EMPTY به شما اطلاع رسانی می کند.

• محیط کاربری نرم افزار

محیط کاربری دستگاه از 23 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. شما در این نرم افزار می توانید 4 سطح دسترسی داشته باشید که هر کدام دسترسی های مربوط به خودشان را داشته باشند. سطح دسترسی SELF-SERVICE مناسب برای زمانی است که دستگاه در نمایشگاه ها، اتاق جلسات و یا میتینگ ها قرارمی گیرد. در این سطح دستگاه به شما نشان میدهد که هنوز در حال عصاره گیری است یا عصاره گیری تمام شده است. دز سطح دسترسی BARISTA شما به منوی مختلف قهوه دسترسی دارید و می توانید صف انتظار درست کنید. در صورت اشتباه در اضافه کردن ایتم به صف انتظار به راحتی می توانید آن را از صف انتظار حذف کنید. در سطح دسترسی MANAGER شما انواع ایتم های منو را می توانید تعریف کنید. میزان خروجی نوشیدنی، میزان شیر، قهوه و قیمت از مواردی است که در این سطح دسترسی قابل تنظیم است. در سطح دسترسی TECHNECIAN توانایی انتقال کل برنامه های از پیش تعریف شده برای دستگاه دیگر به دستگاه خود را با USB دارید. در حالت BARISTA در صفحه نمایش دستگاه 30 محصول و در حال SELF-SERVICE 24 محصول می توانید داشته باشید. در این محیط کاربری شما می توانید SCREEN SAVER شامل تبلیغات و لوگو و یا عکس های انتخابی خودتان را به نمایش درآورید.

• شست و شو

شست و شوی دستگاه می تواند از صفحه نمایش با دستور شما آغاز و سپس به صورت اتوماتیک ادامه داده شود. برای ساده تر شدن این سیستم دو دکمه قرمز و آبی تعبیه شده که دکمه قرمز برای شست و شوی بخش قهوه و دکمه آبی برای شت و شوی بخش شیر است. اگر فقط محصولات بر پایه قهوه از دستگاه بگیرید هر 50 ساعت نیاز به شست وشو دارید ولی در صورت وجود شیر در خروجی دستگاه هر 24 ساعت باید شست و شو انجام شود.

برای شست وشوی سیستم قهوه به یک قرص و شست و شوی سیستم شیر به دو قرص نیاز دارید.

استفاده از مطالب ارائه شده با ذکر منبع مانعی ندارد.
www.farafood.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *