دستگاه اسپرسو

 

تصور کنید که ناگهان تعداد زیادی مشتری به کافه شما وارد می‌شود و صدای صحبت افراد بالا می‌گیرد و بوی خوش قهوه تازه آسیاب و دم شده توسط دستگاه اسپرسو محیط را پر می‌کند. این رویایی است که همه ما هنگام باز کردن یک کافه در سر داریم. به عنوان یک صاحب کافه باهوش مهم است که دستگاه اسپرسویی خریداری کنید که از لحاظ سخت افزاری بی‌نظیر باشد و در نهایت شما را به درآمد عالی برساند. حتما همه شما هنگام خرید دستگاه اسپرسو موارد بسیاری را بررسی کرده‌اید و در نهایت نیز نتوانسته‌اید به راحتی تصمیم گیری کنید. در این مقاله سعی می‌کنیم به بررسی 9 عدد از بهترین و معروف‌ترین دستگاه اسپرسو های سال 2021 بپردازیم و آن‌ها را باهم مقایسه کنیم تا ببینیم چرا هر کدام از این دستگاه‌ها در این لیست حضور دارند.

 

دستگاه اسپرسو

 

 

دستگاه اسپرسو BLACK EAGLE 3GP VICTORIA ARDUINO | بهترین دستگاه برای کافه‌های شلوغ

 

بلک ایگل سه گروپ یا VA388 با داشتن تکنولوژی جاذبه-متری یا GRAVIMETRIC TECNOLOGY نهایت دقت را هنگام عصاره گیری و دم‌آوری قهوه به شما می‌دهد. با اندازه‌ گیری وزن مایع عصاره گیری شده که درون فنجان می‌ریزد و همچنین مدت زمان آن، باریستا کنترل بسیار خوبی بر فرایند دم‌آوری قهوه خواهد داشت. این دستگاه با داشتن تکنولوژی T3 به باریستا این امکان را می‌دهد که هر سه دمای گروپ، بخار و پیش گرمایش یا PRE INFUSION را کنترل کند. طراحی ساده و کار‌آمد این دستگاه با داشتن تنها سه دکمه بر روی هر گروپ (عصاره گیری کوتاه، بلند، دستی) این امکان را به باریستا می‌دهد تا با مشتریان کافه ارتباط خوبی برقرار کند. حجم هر گروپ این دستگاه 0.7 لیتر و حجم بویلر بخار آن 18 لیتر است.

 

دستگاه اسپرسو

دستگاه اسپرسو SYNESSO MVP 2GP HYDRA | بهترین برای کافه‌های نه چندان بزرگ

 

دستگاه اسپرسو SYNESSO HYDRA  با داشتن قابلیتی که برای هر گروپ آن می‌توانید تا 6 برنامه مختلف برنامه دم‌آوری جداگانه‌ تنظیم کنید یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که کافه‌های نه چندان بزرگ باید آن را انتخاب کنند. قابلیت تنظیم دمای هر گروپ، قابلیت پیش گرمایش یا PRE INFUSION، نازل بخار سرد، سیستم فلاش بک اتوماتیک و … از دیگر قابلیت‌های این دستگاه اسپرسو می باشد. حجم هر گروپ این دستگاه 1.9 لیتر و حجم بویلر بخار آن 7.7 لیتر است.

 

دستگاه اسپرسو

 

 

دستگاه اسپرسو LA MARZOCCO LINEA MINI 1GP | مناسب برای کافه‌های کوچک

 

سادگی این دستگاه اسپرسو جذاب‌ترین نقطه قوت آن است. با سر و صدایی کم و کیفیت عصاره‌ گیری بالا LINEA MINI یکی از بهترین دستگاه اسپرسوهای تک گروپ است که می‌توانید خریداری کنید. پیش گرمایش اتوماتیک یا PRE INFUSION، تنظیم دمای دستی، کمترین میزان پرت حرارتی، اتصال به دستگاه‌های هوشمند اندروید و یا IOS از جمله قابلیت‌های این دستگاه هستند. همچنین حجم بویلر بخار این دستگاه 3.5 لیتر و حجم هر گروپ آن 0.6 لیتر می‌باشد.

 

دستگاه اسپرسو

 

 

دستگاه اسپرسو SLAYER STEAM LP 2GP | برای قهوه‌های نسل سوم

 

SLAYER STEAM LP رویای به حقیقت پیوسته افرادی است که به دنبال برنامه ریزی قبل، در حین و بعد از عصاه گیری بوده اند. تنظیمات حجمی، پیش گرمایش و پس گرمایش از قابلیت‌های مهم این دستگاه به شمار می روند. مدت زمان پش گرمایش یا PRE INFUSION را می توانید بین یک تا ده ثانیه تنظیم کنید و همچنین فشار دستگاه برای پیش گرمایش بین یک تا سه بار قابل تنظیم است. هنگام عصاره گیری میتوانید هم مدت زمان و هم وزن عصاره گیری شده را ببینید. با حجم 1.7 لیتری برای هر گروپ و 7.4 لیتری بویلر بخار این دستگاه مخصوص عاشقان قهوه موج سوم است.

 

دستگاه اسپرسو

 

 

دستگاه اسپرسو NUOVA SIMONELLI APPIA LIFE 1GP | بهترین رابط کاربری

 

اپیا لایف دستگاه جمع و جور، مدرن و با ارزشی است که برای کافه‌های کوچک و یا کسانی که به یک دستگاه اسپرسو تک گروپ نیاز دارند پیشنهاد می‌شود. قابلیت کنترل حجمی دستگاه این امکان را به باریستا شما می دهد که برنامه‌های عصاره گیری خودش را به صورت اتوماتیک برای دستگاه تعریف کند تا در زمان صرفه جویی شود. این دستگاه با داشتن یک نازل بخار اتوماتیک کار را برای شما هنگام فوم گیری بسیار ساده می‌کند. این دستگاه با حجم بویلر بخار 5 لیتری و تنوع رنگ بالا انتخاب خوبی برای کافه شما است.

 

دستگاه اسپرسو

 

دستگاه اسپرسو LA SPAZIALE S2 2GP | ارزش خرید بالا

 

برای یک کافه کوچک و یا یک رستوران که تعداد صندلی‌هایش نه خیلی زیاد است نه خیلی کم این دستگاه اسپرسو بی‌نظیر است. برخلاف ظاهر کوچک دستگاه همچنان دو باریستا همزمان می توانند بر روی آن کار کنند. این دستگاه با داشتن قابلیت برنامه ریزی این امکان را به شما میدهد تا سرعت کار خودتان را بالا ببرید و برای هر شات برنامه مجددی را تکرار نکنید. حجم بویلر بخار این دستگاه 5 لیتر است.

 

دستگاه اسپرسو

 

دستگاه اسپرسو  NUOVA SIMONELLI AURELIA WAVE 3GP | طراحی منحصر به فرد

 

این دستگاه مناسب کافه رستوران‌های به نسبت شلوغ و پرمخاطب و همچنین مغازه‌هایی است که به دنبال ارائه قهوه با کیفیت بالا هستند. باریستای شما از طریق صفحه نمایش این دستگاه قابلیت تنظیم فشار بویلر، حجم آب خروجی، پیش گرمایش و یا PRE INFUSION  را خواهد داشت. برای اولین بار در صنعت اسپرسوی دنیا این دستگاه می تواند کیفیت آب ورودی به خود را بسنجد و در صورت مناسب نبودن به شما اطلاع دهد. این دستگاه در مدل‌های دو و سه گروپ با حجم بویلر بخار 14 لیتری و طراحی موج گونه خود در کناره ها و بدنه انتخاب خوبی برای کافه شما خواهد بود.

 

دستگاه اسپرسو

 

دستگاه اسپرسو BEZZERA MAGICA 1GP | مناسب برای شرکت‌ها و خانه‌ها

 

شرکت بیزرا ایتالیا یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان دستگاه اسپرسو در سرتاسر جهان است. این شرکت با تولید انواع دستگاه‌های تک گروپ امکان انتخاب را به مشتریانی که نیاز به دستگاه‌های سبک‌تر دارند ارائه می‌دهد. بویلر مسی این دستگاه آب و بخار مورد نیاز شما را به خوبی تهیه می‌کند تا با وجود تک گروپ بودن این دستگاه به مشکل افت فشار دستگاه برخورد نکنید. حجم بویلر بخار این دستگاه اسپرسو 2 لیتر است.

 

دستگاه اسپرسو

 

دستگاه اسپرسو LA MARZOCCO STRADA AV 3GP | بهترین انتخاب در مجموع

 

با ظاهری زیبا و کاربری آسان، استرادا همیشه جلوتر از زمان پاسخگوی نیاز باریستاها بوده است. برنامه هر گروپ این دستگاه را می‌توانید جداگانه تنظیم کنید و با نهایت دقتی که این دستگاه دارد بهترین خروجی در عصاره گیری را شاهد باشید. نازل بخار دستگاه اسپرسو استرادا سرد است و حتی هنگام بخارگیری از آن نیز احتمال سوزاندن دست باریستا صفر می‌باشد. این دستگاه در کنار تمام ویژگی‌های منحصر به فرد و بی‌نظیرش این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های دستگاه را با استفاده از یک درگاه USB به روز رسانی کنید. حجم بویلر بخار این دستگاه 8.2 لیتر و حجم هر گروپ آن 1.3 لیتر می‌باشد.

 

دستگاه اسپرسو

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *