بسیاری از کارشناس های علوم تغذیه و پزشک ها معتقدند که صبحانه مهم ترین وعده غذایی هر فرد در طول شبانه روز به حساب می آید. خوردن صبحانه مقوی و سالم می تواند به سلامت بدن شما کمک شایانی بکند. همچنین نخوردن صبحانه در دراز مدت می تواند آسیب های جدی به شما وارد کند. در سال های گذشته در اکثر کافه های ایران آیتم های صبحانه به منو اضافه گردید و بیشتر ما هم تجربه لذت بردن از یک صبحانه لذیذ به همراه یک فنجان قهوه خوش طمع را داشته ایم. در این مقاله از فرافود قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین کافه های استانبول یکی از شهرهای ترکیه آشنا کنیم. هدف ما از نوشتن این مطلب آشنایی شما با آنچه است که در کافه های استانبول می گذرد تا بتوانید از آنها برای توسعه کسب و کارتان ایده های خوبی بگیرید. استانبول در سال های گذشته به واسطه وجود توریست های فراوان پیشرفت شگرفی در صنعت غذا و نوشیدنی داشته است و انتخاب این شهر به منظور نگاهی به جلو و پیشرفت بوده است.

 

معرفی کافه Dukkan Galata

کافه Dukkan Galata یکی از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه است. این کافه در منطقه اروپایی استانبول قرار گرفته است. سرویس دهی در این کافه حرف اول و آخر را می زند. به شما قول می دهیم یکی از بهترین سرویس هایی که تا به حال در یک کافه و یا رستوران دریافت کرده اید همینجا باشد! طمع و کیفیت بشقاب ها در این کافه فوق العاده است و با سرغت خوبی نیز آماده می شوند. صبحانه های گیاهی مخصوص افراد گیاه خوار و وجترین یکی از دلایل محبوبیت و شهرت این کافه شده است. همچنین می توانید یک صبحانه کاملا عاری از گلوتن را در این کافه سفارش داده و رژیم خود را در سفر ادامه دهید. قیمت های این کافه اندکی از میانگین منطقه بالاتر است ولی نسبت به کیفیت و خدماتی که دریافت می کنید ارزشش را دارد. این کافه در نزدیکی برج گالاتا قرار دارد و می توانید بعد از میل نمودن صبحانه خود سری نیز به این برج بزنید. ساعت کار این کافه از ۸:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر است.

آدرس :‌ محله Beyoglu در نزدیکی برج گالاتا

 

معرفی کافه Istanbul Baking Company

یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه Istanbul Baking Company نام دارد. این کافه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به مشتریان و مسافران خدمات می دهد. در اینجا علاوه بر نوشیدن یک قهوه با طمعی فوق العاده می توانید از محصولات بیکری کافه نیز لذت ببرید. انواع نان، شیرینی، کیک و کوکی توسط خود کافه پخته و آماده می شوند. این کافه در محله Karakoy قرار دارد و می توانید هنگام خوردن قهوه و کروسان خود از منظره زیبای دریا نیز لذت ببرید. میانگین قیمت های این کافه به نسبت معقول است و نهایتا با ۲ یورو می توانید یک صبحانه لذیذ را نوش جان کنید. علاوه بر صبحانه می توانید برای ناهار یا شام نیز سری به این کافه بزنید.

آدرس : محله Karakoy در فاصله ۵۰۰ متری برج گالاتا

 

معرفی کافه Hafız Mustafa

کافه Hafız Mustafa  یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه است. جالب است بدانید که ساعت کاری این کافه از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است و فقط می توانید صبحانه در اینجا نوش جان کنید. در این کافه انواع نوشیدنی و صبحانه ها و شیرینی ها ترکی را می توانید سفارش دهید و در محیط دلنشین و جذابش از غذای خود لذت ببرید. باقلواهایی که در این کافه پخته می شوند یکی از دلایل محبوبیت کافه نیز به شمار می رود.

آدرس: استانبول، محله Mimar Hayrettin در نزدیکی Eminonu Pier

 

 

معرفی کافه Velvet Café

یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه Velvet Cafe نام دارد. این کافه نیز در نزدیگی برج گالاتا استانبول واقع شده است. در این کافه نیز صبحانه هایی مخصوص افراد وجترین و کسانی که رژیم گلوتن دارند سرو می شود. در صورتی که قصد صبحانه خوردن در این کافه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از قبل میز رزرو کنید. کیک ها و قهوه های این کافه بسیار معروف است و اکثر کسانی که برای صبحانه به این کافه می روند کیک و قهوه سفارش می دهند. کیفیت و طمع سایر غذاهای کافه نیز فوق العاده است و پرسنل کافه سروریس دهی خوبی به شما خواهند داشت. رنج قیمتی آیتم های کافه از ۲ تا ۵ یورو است.

آدرس: محله Beyoglu در نزدیکی برج گالاتا

 

 

معرفی کافه Ehli Keyf Café

کافه Ehli Keyf Cafe یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه است. طراحی و معماری کافه بسیار جذاب است و بسیاری از گردشگران و مسافران برای دیدن فضای زیبای کافه و گرفتن عکس یادگاری به اینجا می روند. جلوی کافه در پیاده رو نیز میز و صندلی قرار دارد و می توانید صبحانه خود را بر روی آن ها میل نمایید. این کافه به سرو صبحانه های ترکی مخصوص معروف است و در صورتی که سری به اینجا زدید پیشنهاد می کنیم حتما آنها را امتحان کنید. این کافه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است. در این کافه نیز برای افراد وجترین صبحانه های مخصوصی سرو می شود.

آدرس: استانبول، Grand Bazaar، در نزدیکی Topkapi Palace

معرفی کافه Durbun Café

یکی دیگر از کافه ای استانبول برای صرف صبحانه در منطقه اروپایی آن کافه Durbun Cafe است. طمع و مزه آیتم های صبحانه این کافه به قدری فوق العاده است که احتمالا در سفر بعدی تان نیز به اینجا باز خواهید گشت. محیط دنج و آرام کافه برای قرارها نیز بسیار مناسب است. در این کافه می توانید آیتم هایی مناسب برای افراد وجترین پیدا کنید و همچنین برای کسانی که رژیم بدون گلوتن نیز دارند، این کافه مناسب است. منظره رو به روی شما هنگام نوش جان کردن صبحانه دریا است و لذت خوردن صبحانه را برای شما دو چندان می کند. علاوه بر صبحانه، می توانید از وعده های غذایی جذاب این کافه برای ناهار و شام نیز استفاده کنید.

آدرس : استانبول، Grand Bazaar، در نزدیکی Topkapi Palace

 

 

معرفی کافه Cigdem Pastanesi

یکی دیگر از کافه های استانبول برای صرف صبحانه Cigdem Pastanesi نام دارد. انواع شیرینی، باقلوا، کنافه و بسیاری دیگر در این کافه تهیه و پخته می شود که مزه و طمع شگفت انگیزی دارد. علاوه بر نوش جان کردن این شیرینی ها به همراه قهوه می توانید شیرینی نیز به صورت جداگانه خریداری کرده و با خود ببرید. ساعت کاری این کافه از ۹ صبح تا ۱۱ شب است. در این کافه نیز صبحانه های مخصوص افراد وجترین سرو می شود. اتمسفر و فضای کافه نیز بسیار دلنشین است و به گفته اکثر کسانی که به این کافه رفته اند برخورد پرسنل نیز بسیار مودبانه و گرم است.

آدرس:‌ استانبول، محله سلطان احمد، در نزدیکی مسجد حاجی صوفیه

 

معرفی کافه ALIR Cafe Restaurant

این کافه رستوران یکی از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه به شمار می رود. در این کافه علاوه بر آیتم های صبحانه مخصوص خودشان می توانید انواع غذای ترکی مانند پیده و یا انواع کباب ها را سفارش داده و نوش جان کنید. کیفیت و طمع غذاهای کافه بی نظیر است و در اینجا می توانید بهترین کباب ها و گریل های استانبول را تجربه کنید. قیمت های منو کافه نیز معقول است و نهایتا با ۳ یورو می توانید یک وعده غذایی خوشمزه را نوش جان نمایید.

آدرس:‌ استانبول، محله Kordonboyu

 

معرفی کافه Privato Café

کافه Privato Cafe نیز یکی از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه است. دراین کافه انواع آیتم های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می شود. و برای کسانی که وجترین هستند نیز آیتم های خاصی در نظر گرفته شده است. کیفیت و طمع غذاها در این کافه بسیار فوق العاده است و برخورد پرسنل نیز بسیار حرفه ای و دوستانه است. تنوع آیتم های صبحانه این کافه بسیار بالا است و انواع صبحانه های ترکی و بین المللی را می توانید در این کافه تجربه کنید. این کافه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

آدرس:‌ محله Beyoglu در نزدیکی برج گالاتا

 

معرفی کافه Harab’be Café

کافه Harab’be Cafe یکی از بهترین کافه های استانبول برای صرف صبحانه به شمار می رود. این کافه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۳ نصف شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. دکور و فضای کافه بسیار زیبا است و حس خوبی را به مشتریان منتقل می کند. در این کافه نیز برای افراد وجترین و یا کسانی که رژیم های خاص دارند، آیتم های ویژه ای در نظر گرفته شده است. علاوه بر صندلی های داخل سالن می توانید از فضای بیرون نیز استفاده کرده و آنجا بشینید. برخورد پرسنل بسیار دوستانه است و خوردن یک وعده غذایی در این کافه می تواند به یکی از بهترین تجربه های شما تبدیل شود.

آدرس: استانبول، محله سلطان احمد، در نزدیکی مسجد حاجی صوفیه

 

 

برای مشاهده تجهیزات لازم برای پخت و سرو صبحانه در کافه رستوران خود می توانید به اینجا مراجعه کرده و یا با مشاورین ما در تماس باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *