طعم و مزه ی هر یک از منوهای رستوران زمانی برای مشتری قابل تقدیره که همیشگی و بدون تغییر باشد. این امر میسر نمی شود به جز اینکه تمامی امکانات از جمله مواد اولیه، روش تهیه، زمان، حرارت و شیوه پخت یکنواخت باشد.

الکترولوکس سالانه فراتر از ۴۰ میلیون تجهیزات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور دنیا در آشپزخانه و هتل های بنام دنیا عرضه می کند و مبدع جدیدترین تکنولوژی ها در صنعت تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و تجهیزات لاندری است.

شرکت الکترولوکس ایتالیا در پاستا پزهای جدید خود از تکنولوژی سبد آسانسوری اتوماتیک استفاده کرده است.

سبدهای پاستا با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده توسط سرآشپز به طور خودکار از آب بیرون می آیند و عملیات پخت به پایان می رسد و با صدای آلارم شما را آگاه می کند.

هر آشپز حرفه ای در رستوران ایتالیایی یا فست فود می داند که مهم ترین امر در پخت و پز، داشتن استانداردهای یکنواختِ پخت است.

شما می توانید برای هر سبد تا ۹ برنامه پخت را به طور دلخواه تنظیم و بر روی دستگاه ذخیره نمایید.

در پاستا پز اکترولوکس ایتالیا مطابق تمامی تجهیزات این شرکت به کاهش مصرف انرژی با ظرافت خاصی توجه شده است.لوله تخلیه آب دو جداره طراحی شده و در هنگام نیاز به تخلیه، آب سرد ورودی به دستگاه از طریق تماس با لوله آب گرم تخلیه پیش گرمایش می شود و این طراحی سبب کاهش چشم گیری در مصرف انرژی می گردد.

همراه ما با تکنولوژی های منحصربفرد الکترولوکس ایتالیا بیشتر آشنا شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *