جالب است که بدانید رستوران سیار در سال 1800 محلی برای فروش لوازم پزشکی، آشپزخانه ای و غذاهای مختلف برای ارتش در ایالت متحده بود که به جای خودرو از واگن استفاده میشد.

این مکان برای اولین بار توسط یک دامدار آمریکایی به نام چارلز گودین در تگزاز افتتاح شد.

امروزه آینده ی صنعت این رستوران به نرخ 3.7 درصد در 5 سال آینده میرسد. اگر کار از این طریق پیش رود در کل صنعت به 1.7 میلیارد دلار خواهد رسید. در اینجا به شما دلایل داشتن یک رستوران معمولی را بیان میکنیم.

رستوران سیار یک ایده ی فوق العاده در کسب و کار با سود بالا در نظر گرفته شده است. این مورد یک مزیت رقابتی برای اداره ی یک رستوران سیار است چون پولی را که در راه اندازی صرف کرده اید را می توانید در سایر کارها مانند بازاریابی و طراحی منو استفاده کنید. تنها هزینه ی اصلی خودروی شما است که در صورت بهره مندی از رشد تجارت می توان از پرداخت اجاره ی سنگین خودروی سیار اجتناب کرد.

در مرحله ی بعد شما نیاز دارید که تجهیزات آشپزخانه صنعتی خودروی خود را با ابزارهای مناسبی مانند اجاق گاز صنعتی، گریل صنعتی، لامپ های گرمایشی و سایر تجهیزات فست فود، تجهیزات کافی شاپ مجهز کنید. داشتن یک رستوران نیازمند به سرمایه گذاری در خدمات گران قیمت و استخدام طیف گسترده ای از کارمندان از جمله سرآشپزها، صندوق داران و غیره را در بر میگیرد.

از طرفی دیگر شما نیاز به یک تیم کوچک به جای استخدام تعداد نیروی زیاد دارید و بیشتر مالیات شما بسیار پایین تر از یک رستوران معمولی خواهد بود.

البته این را در نظر بگیرید که تعمیرات ماشین و لوازم برقی هزینه ی تقریبا فراوانی دارد اما خودروی سیار شما بعد از تعمیر می تواند کارایی زیادی در مدت زمان طولانی داشته باشد.

رستوران های سیار مشتریان بیشتری جذب میکنند.

غذای باکیفیت با قیمت کمتر با محبوبیت زیاد مردم همراه است و همچنین رستوران های سیار مواد غذایی سالم تری نسبت به رستوران های معمولی دارند که این در انتخاب مردم موثر است.

از مزیت های دیگر رستوران سیار می شود به تغییر مکان دادن آن ها اشاره کرد. خیلی از رستوران ها مشکل جاره دادن دارند و متاسفانه این مورد می تواند باعث تعطیل شدن رستوران آن ها می شود.

رستوران های سیار از این مشکل مصون هستند. شما می توانید با تغییر مکان دادن در فصول مختلف محل مناسب برای تجارت خود را پیدا کرده و در آنجا پیشرفت کنید.

استفاده از مطالب ارائه شده با ذکر منبع مانعی ندارد.
www.farafood.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *