برای خیلی از رستوران ها نگه داشتن رضایت مشتری کاری دشوار است اما سوال این است که چه مواردی باعث میشود یک مشتری رستوران شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کند؟
بدون شک یکی از مهم ترین موارد در جلب رضایت مشتری سرویس دهی است اما تجربیات نشان داده که رفتار کارکنان بیش از سرویس دهی حائز اهمیت است . خصوصیاتی مثل دوستانه بودن و صبرداشتن میتواند باعث جلب مردم شود . اما توجه داشته باشید که رضایت کارکنان به دوستانه بودن آنان با مشتری کمک کند وهمین باعث انتقال این رضایت به مردم میشود . پس باید محیط مناسبی برای کارکنان فراهم شود .

از موارد دیگر میشود به پاداش دهی به مشتری اشاره کرد.این کار وفاداری شما را به مشتری ثابت میکند.
 برای مثال رستوران پینک بری از کارت های صورتی رنگ به عنوان پاداش به مشتری ها میدهد که مشتری میتواند با این کارت ماست رایگان بگیرد.

Positive careful beautiful waitress in apron holding tray with napkin and pouring hot tea into cup to smiling customer while serving him in restaurant

اختلاف نظر مشتری میتواند برای یک رستوران مورد خوشایندی نباشد پس مهم است که کارکنان دربرابر شکایات رفتاری عاقلانه و منطقی  قبل از ترک آنان نشان دهند. بسیاری از رستوران ها ازدادن سرویس رایگان به مشتری به عنوان راهی برای جبران استفاده میکنند.

سعی کنید حداقل یک بار در ماه مشتری هایتان را غافلگیر کنید. این کار میتواند سرویس دهی و غذای رایگان یا حتی برنامه های هیجان انگیز برای سرگرم کردن آنان باشد. و البته به خواسته ی آنان توجه کنید و از آنان بخواهید که نظر بدهند.
فراموش نکنید: سرویس دهی بهتر, رضایت بیشتر!
مهم نیست چقدر قیمت غذاهای یک رستوران کم باشد، چیزی که اکثریت مردم را جلب میکند تخفیفی است که به آنها داده میشود. به مشتری هایتان در انتخاب غذا کمک کنید چون پیشنهاد شما هم به مشتری انگیزه میدهد.

Customer, man paying by contactless credit card with NFC technology in cafe, attractive smiling waitress holding card reader machine, young couple on date in cozy restaurant or coffeehouse

مورد دیگری که باید به آن توجه داشت منوی ثابت است. این کار باعث بالا رفتن کیفیت غذا به مرور زمان میشود. خیلی از رستوران ها در کشورهای مختلف به منوی غذای خود با توجه به مناسبت های متفاوت مانند هالووین و سال نو تنوع میدهند.

تحقیقات نشان داده است که استفاده از تکنولوژی به کسب و کار کمک ویژه ای میکند. برای مثال رزو آنلاین از اشتباه شدن در تعداد افراد میکاهد.

استفاده از مطالب ارائه شده با ذکر منبع مانعی ندارد.
www.farafood.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *